Palveluistamme

HappyorNot palautteesi vaikuttaa oikeasti

Technopoliksella on yli 30 ravintolaa ja suurimmassa osassa ravintoloistamme on käytössä HappyorNot- laite, joka mittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä tarjontaan.

“Meillä on erittäin hyvä vastausprosentti, sillä laitteet on sijoitettu näkyvälleLaura_thumb.png paikalle astiapalautuksen jälkeen, jolloin asiakkaan on helppo antaa palautteensa. ”Viime vuonne meillä oli tavoitteena oli ylittää vuoden 2012 tyytyväisyystulos 75, jossa onnistuimmekin, sillä asteikolla 0-100 tulos 2013 oli 76”, iloitsee Laura Krusius, joka vastaa Technopoliksen ravintola- ja kokouspalveluista.

”Viime vuosina olemme siirtyneet sopimusmalliin ravintoloitsijoiden kanssa, jossa asiakastyytyväisyyden arvosana vaikuttaa sopimuksen arvoon. Näin ollen arvosanaa seurataan intensiivisesti viikkotasolla yhteistyössä ravintoloisijoiden kanssa. Tällä mallilla olemme saaneet asiakastyytyväisyystuloksen kehittymään myönteisesti”, kertoo Laura Krusius.

Kokousasiakkaiden palautetta mitataan myös 

”Mittaamme myös kokouspalveluiden ja videoneuvotteluiden tyytyväisyyttä. Aina jokaisen kokouksen jälkeen, lähetämme asiakkaalle tekstiviestikyselyn tilaisuuden onnistumisesta. Jos palautteesta käy ilmi, että asiakas ei koe tilaisuuttaan onnistuneeksi tai vain osittain, olemme asiakkaaseen yhteydessä puhelimitse”, Laura mainitsee.

”Käymme joka ikisen asiakaspalautteen läpi yhdessä henkilökunnan sekä kumppaneidemme kanssa ja kehitämme palveluprosessiamme niin, että asiakkaamme olisivat tyytyväisiä. Jokainen palaute auttaa meitä myös tuotekehityksessä”, valottaa Laura.