Mitä uutta

Palautteesi on tärkeä

Asiakkaiden antama palaute on meille ensiarvoisen tärkeää. Me onnistumme, jos asiakkaamme ovat tyytyväisiä. Kumppaneidemme ja omat tavoitteemme ovat luonnollisesti sidottu näihin palautteisiin.

Palautteiden perusteella muokkaamme myös toimintaamme asiakaslähtöisemmäksi, josta hyvä esimerkki on aulapalvelumme. Tutkimuksesta olemme saaneet tietoa aulapalvelun tärkeydestä asiakkaillemme ja sen perusteella teimme muutama vuosi sitten päätöksen sisäistää aulapalvelun henkilöstö Technopolikseen. Aulan ulkonäkö ja prosessit ovat myös standardisoitu jokaisella Technopolis kampuksella.

Tyytyväisyys aulapalveluihin huippuluokAulapalvelu_artikkeliin170x113.pngkaa

Aulapalvelumme sai viime vuonna loistavan arvosanan 4,46, asteikolla 1-5. Kuinka asiakas vastaanotetaan? Kuinka neuvonta- ja opastuspalvelut sujuvat? Moni näistä ovat asioita, joihin asiakas ei välttämättä edes kiinnitä huomiota, mutta jotka heikosti toimiessaan ovat huonoa asiakaspalvelua. Nämä ovat siis asioita, joiden kuuluu olla kunnossa. Joka päivä. Tutkimustuloksen perusteella voimme sanoa, että käyntikortti asiakasyrityksen luokse on erinomaisessa kunnossa.

Uudistunut vaivattomampi kysely 2015

Tälle vuodelle olemme uudistaneet kyselyä entistä lyhyemmäksi ja ytimekkääksi, joka on ollut asiakkaidemme toiveena. Saamme palautteet reaaliaikaisesti, jolloin niihin myös reagoidaan entistä nopeammin.

Kiitos palautteestanne ja olkaa aktiivisia palautteenantajia myös tänä vuonna!  Tiedonkeruu lähtee liikkeelle viikolla 7.

Technopolis päättäjäkyselyn keskiarvot kysymyksittäin vuosilta 2012-2014